מידע למעסיק

אנחנו חוסכות לכם זמן, מדייקות את הצרכים שלכם והופכות את תהליך הגיוס לאישי וגמיש ב-5 שלבים. מגייסים? בואו לראות איך זה עובד, כל הדרך עד להשמה המושלמת עבורכם


1. מאפיינים

אפיון המשרה הוא השלב הראשון והוא מהווה את הבסיס לשפה המשותפת שלנו. מה אתם מחפשים? איך נראה האדם הכי מתאים למשרה? מהן דרישות התפקיד ואילו יכולות היא מחייבת? מה הכישורים הנדרשים מהמועמד האופטימלי?

מאפיינים איתכם: אם אתם לא בטוחים – בדיוק לשם כך אנחנו כאן. נשמח לסייע לכם בהגדרות ובאפיון האדם המתאים ביותר – ולעבור לשלב הבא בתהליך הגיוס.

2. סינון ראשוני

התפקיד שלנו כעת הוא לסנן את המועמדים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם מהמאגר שלנו. וכל זה  בהתאם לניסיון המקצועי של המועמד , התאמה אישיותית לארגון ולמנהל המגייס, התחום בו פועלת החברה ובין אם ציבורית / פרטית /בינלאומית/ גלובלית .

מערכת חכמה: המערכת החכמה שלנו מאופיינת ביכולת חיתוך מתקדמת במיוחד, המסוגלת לסנן מועמדים שונים על פי מגוון רחב של פרמטרים. חשוב שתדעו: לעולם לא נפנה אליכם קורות חיים לא רלוונטיים או לא מדויקים לצרכים שלכם.

3. מראיינים

הסינון הראשוני נעשה וכעת נתחיל במלאכת הראיונות הטלפוניים והפרונטליים. בכל הנוגע לראיונות, אנחנו מקפידות לראיין כל מועמד ולנסות ולהכיר את יכולותיו המקצועיות, לאבחן את אישיותו ולקבל את כל המידע הנחוץ על מנת להחליט האם המועמד או המועמדת מתאימים במדויק לצרכים שלכם

במהלך הראיון אנחנו מקפידות להסביר למועמד על המשרה ועל אופי הארגון על מנת להביא להתאמה מקסימלית וללא פערי ציפיות .ובתום התהליך, נעביר את התרשמותנו המלאה לחברה.

4. השמה

הקצוות עומדים להיסגר ועוד השמה מוצלחת עומדת לצאת לדרך – אך לפני כן נעשה הכל כדי שאתם תקבלו מאיתנו את האדם המתאים ביותר, בתנאים המקובלים על שני הצדדים.

מלוות אתכם: מלאכת ההתאמה שלנו לא מסתיימת לאחר איתור המועמד המושלם, אלא היא ממשיכה גם אל תוך המו"מ העתידי, גישור על פערים אם ישנם והתאמות אישיות הנדרשות לשני הצדדים. נלווה את החברה ואת המועמד – עד ששני הצדדים יהיו מרוצים.

5. מלווים (עד להתאקלמות המוצלחת)

תקופת ההתאקלמות החולפת מרגע בו מקבלים עובד חדש ועד שהוא משתלב בשורות הארגון עשויה להיות מאתגרת. אנחנו מבינות זאת ולכן נשמח ללוות אתכם גם לאחר קבלת המועמד. נברר האם ההתאקלמות עוברת חלק, האם ההתאמה מוצלחת וכיצד נוכל לעזור במקרה ומתעוררים אתגרים שונים.

אנחנו איתכם: בקיצור, אנחנו מחזיקות לכם את היד ודואגות שההתאקלמות תהיה הכי מוצלחת שיש – לשני הצדדים!\

חמישה שלבים, אינסוף תשומת לב – עכשיו כשאתם יודעים איך תהליך ההשמה עובד, לא תבואו?

מחכות לכם!

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.