משרות רילוקיישן הן משרות שמציעות הזדמנות חדשות לעובדים הכוללות מעבר למדינה אחרת, מאמר שלנו מספק מידע על משרות רילוקיישן, יעזור לכם להבין את היתרונות והאתגרים שמשויכים למשרות כאלה. זה יכול לסייע בקבלת החלטה לגבי הצעות העבודה כאלה.


שוקלים קריירה בתחום הכספים בישראל? או אולי אתם כבר במגזר הפיננסי, סקרנים לדעת איך השכר שלכם משתווה לאחרים בשוק? 

בנוף הפיננסי המשתנה ללא הרף של ימינו, חשוב יותר מתמיד להבין את פוטנציאל ההשתכרות בתחום זה. על ידי מתן מידע מקיף על ציפיות השכר למשרות פיננסיות בישראל, מאמר זה נועד לקבוע אמת מידה לאנשי מקצוע להעריך את התגמול הנוכחי שלהם ואת הצמיחה העתידית שלהם. המאמר מדגים את סולמות השכר במגוון תפקידים פיננסיים, החל מתפקידים בכירים ועד לתפקידי הנהלת חשבונות והנהלת חשבונות. המאמר הזה עוזר  להדריך אתכם בעולם הפיננסי הרווחי ולחשוף את העובדות והנתונים שיכולים לעזור לעצב את הקריירה שלכם בישראל.

שכר לתפקידים בכירים בתחום הכספים

כשמדובר במשרות בכירים בתחום הכספים בשוק העבודה הישראלי, אנשי מקצוע יכולים לצפות לטווח שכר גבוה יותר בהשוואה לתפקידים התחלתיים. תפקידים כגון סמנכ"ל כספים (CFO) ומנהל כספים הם בין הרווחיים ביותר בענף. השכר הממוצע לסמנכ"ל כספים בישראל עומד על כ-40 אלף שקל בחודש, בעוד שמנהל כספים צפוי להרוויח בין 30 ל-35 אלף שקל בחודש.

עם זאת, נתונים אלה עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון גודל וענף החברה המעסיקה, כמו גם רמת הניסיון והכישורים של העובד. בסופו של דבר, אנשי הפיננסים הבכירים בישראל יכולים לצפות לחבילות תגמול תחרותיות, שישקפו את חשיבות תפקידם במשק משגשג.

שכר עבור עבודות הנהלת חשבונות

למשרות הנהלת חשבונות בישראל תפקיד מכריע במגזר הפיננסי, ותמורן משקף את חשיבותן של משרות אלה. טווח השכר הממוצע של מנהלי חשבונות ופקידי הנהלת חשבונות בישראל נוטה להשתנות בהתאם לגורמים כגון ניסיון, השכלה ומעסיק.

מנהלי חשבונות מתחילים צפויים להשתכר שכר שנתי ממוצע שנע בין 60,000 ל-80,000 שקלים חדשים. ככל שהם צוברים ניסיון ומומחיות בתחום, שכרם יכול לעלות משמעותית לטווח של 100,000 עד 130,000 ש"ח בשנה.

מנהלי חשבונות בעלי כישורים מיוחדים, הסמכות או כאלה העובדים בתאגידים גדולים בתעשיות מבוקשות, כגון פיננסים או טכנולוגיה, יכולים לדרוש משכורות גבוהות עוד יותר. חשוב לקחת בחשבון גורמים אלה בעת ניתוח טווח השכר של משרות הנהלת חשבונות בישראל.

שכר למשרות בתחום הכלכלה

בישראל, משרות כלכלה מציעות מספר עצום של הזדמנויות עבודה עבור אלה מצוידים עם רקע חזק בנושא. השכר בתחום זה משתנה בהתאם לגורמים שונים, כגון רמת ההשכלה, שנות ניסיון בתפקיד הספציפי המדובר.

השכר הממוצע של כלכלנים בישראל נע בין 20 אלף ל-30 אלף שקל חדשים בחודש. מצד שני, אנליסטים פיננסיים צפויים להרוויח טווח שכר חודשי של 15-25 אלף שקל. עם זאת, חשוב להזכיר כי נתונים אלה הם אומדנים ממוצעים ויכולים להיות שונים בין מקרים בודדים.

יתר על כן, כאשר שוקלים קריירה בכלכלה, יש להיות מודעים ליוקר המחיה ולצורך האפשרי לעסוק בפיתוח מקצועי מתמשך, אשר הזכרנו בחלקים אחרים של מאמר זה.

שכר לתפקידים של רואי חשבון, חשבי שכר

בישראל, השכר לתפקידים כמו רואי חשבון ומשרות חשבי שכר משתנה בהתאם לגורמים כמו ניסיון, מיקום וגודל החברה. בממוצע, רואה חשבון צפוי להרוויח בין 8,000 ל-12,000 שקלים חדשים בחודש, בעוד שכרו של רואה חשבון שכר נע בין 9,000 ל-15,000 ש"ח בחודש. משרות התחלתיות מציעות שכר התחלתי נמוך יותר, אשר בדרך כלל עולה עם שנים של ניסיון והסמכות מקצועיות.

יתר על כן, חברות גדולות יותר וכאלה הממוקמות בערים גדולות, כמו תל אביב או ירושלים, נוטות להציע משכורות גבוהות יותר בהשוואה לחברות קטנות יותר או כאלה הממוקמות באזורים מרוחקים יותר. בסך הכל, חיוני עבור אנשי מקצוע בתחום הכספים המחפשים תפקידי רואה חשבון או חשב שכר לשקול בזהירות את פוטנציאל השכר של כל הזדמנות לצד גורמים חשובים אחרים, כגון איזון בית-עבודה, תרבות החברה והזדמנויות צמיחה בקריירה.

השוואה בין המשכורות הממוצעות למשרות פיננסיות בישראל

להלן תוכלו למצוא טבלת השוואה המציגה את השכר הממוצע למשרות פיננסיות שונות בישראל. זה אמור לעזור לכם להבין את סולם התשלום ולקבל החלטות מושכלות לגבי מסלול הקריירה שלכם בענף.

טבלת שכר למשרות בתחום הכספים בישראל 

תפקיד

שכר התחלתי

שכר ממוצע

 שכר מקסימלי

סמנכ"ל כספים (CFO)

25,000

40,000

60,000

מנהל כספים

20,000

35,000

50,000

מנהלת חשבונות

6,000

9,000

12,000

כלכלן

10,000

15,000

25,000

אנליסט פיננסי

8,000

12,000

20,000

רואה חשבון

7,000

10,000

15,000

חשב שכר

6,000

9,000

12,000

 

אילו גורמים יכולים להשפיע על טווח השכר של משרות בתחום הכספים?


גורמים שונים יכולים להשפיע על טווח השכר של משרות בתחום הכספים בישראל, כולל אחריות בתפקיד, רמת ההשכלה הנדרשת, שנות ניסיון, גודל החברה ותעשייה, מיקום וכישורי משא ומתן אישיים. בנוסף, הביקוש לתפקידים מסוימים ולתנאים כלכליים מסוימים עשוי להשפיע גם על טווחי השכר.

סיגמא השמה היא חברת השמה מובילה מתמחה בהשמה בתחום גיוס בכירים וגיוס בתחום הכספים. 

חברת השמה שלנו מתמחה בגיוס של: רו"ח, חשבים, מנהלי כספים, הנהלת חשבונות, חשבי שכר, כלכלנים, גבייה, מהנדסים, משרות רילוקיישן ומשרות בכירים. נשמח לעמוד לרשותכם בגיוס המועמד האולטימטיבי

קליק לשיתוף המשרה:
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.