לכו על האיכות: מה בעצם מייחד חברת השמה בוטיק?

חברות השמה הן חברות המתמחות בגיוס והשמת עובדים לארגונים השונים, החל מתהליך הסינון ועד הקבלה לעבודה עצמה, ובכך נחסך לארגון זמן רב, שלרוב מתבזבז על קשיים בתהליך.
קיימות בשוק מספר סוגים של חברות השמה, ואחד מהם הוא אופציית הבוטיק - אז מה בעצם ההבדלים בין חברה מסוג זה לחברת השמה רגילה? את התשובה נציין ונרחיב במאמר.

לא מסתפקים במועט

דבר אחד המאפיין חברות השמה בוטיק הוא שלרוב, חברות אלו יורכבו בעיקר מאנשים עם ניסיון רב וידע רב בהשמה, שהצטבר במשך שנים רבות ורצון פנימי גדול להצליח.


לרוב, אותם מובילים בחברות הבוטיק יצאו לדרך זו לאחר שהם הצליחו בתחום ומעוניינים להגיע לגבהים חדשים. הם מכירים היטב את התהליכים, ובכך יש להם ערך מוסף בניהול האישי והמקצועי גם בצד הארגון גם ועם המועמדים.


בנוסף, יש להם יתרון בהכרות מעמיקה עם כל מה שמתרחש בתוך מחלקת הגיוס, הדינמיקה שבה והבנת צרכי הגיוס הפנים ארגוניים, עד לרמה שבה לרוב, החברה בה הם עבדו תהיה הלקוח הראשון שלהם ומשם - הם יוכלו להמשיך לארגונים אחרים באותם עולמות התוכן.

אנשים שהגיעו מעולמות תוכן שונים

עוד מאפיין של חברות השמה בוטיקיות הוא שהעובדים בהן מגיעים מכל מני עולמות תוכן, אך מה שמשותף ביניהן הוא כי הם "גילו" שהם יושבים על צומת חשובה הכוללת מאגרי מעמדים שיכולים להיות אטרקטיביים במיוחד. יתרון גדול שלהם הוא כי הם לומדים את העבודה תוך כדי,  בתוספת היכולת לדרג את המועמד בתחומם במקצועיות רבה.

לא התרשמתם עוד? רבים מהם הם גם אשפי לינקדאין וחיים רשתות חברתיות, וכך הם יודעים בדיוק איך ואיפה לחפש בכדי למצוא את המועמד המושלם לארגון.

זה לא הכל - מהו היתרון החזק ביותר בחברת השמה בוטיק?

היתרון הבולט ביותר של אופציית הבוטיק הוא הנטוורקינג הרחב והמתוחזק במאגר עדכני, המגובה בקשרים אישיים, מה שמאפשר להן להיות אחראיות על כל תהליך הההשמה מתחילתו, כבר משלבי איתור, מיון וליווי המועמד וסיוע לארגון בתיווך המשרה מולו, מבלי לפספס את הדגש על איכות העבודה, גם אם הכמות תקטן.

אותן חברות שואפות להכיר את הארגון לעומק ואת היחידות העסקיות שבו בכדי להתאים באופן אופטימלי את המועמדים שהן שולחות, תוך בחינת אספקטים נוספים בדרישות התפקיד כמו הסתכלות קדימה במסלול הקרירה של המועמד, וזאת בכדי להגיע להשמה מוצלחת שעליהן הן חתומות במוניטין שלהן.

לסיכום

חברות השמה בוטיק הן חברות המאמינות בערכים של עצמאות, מוטיבציה, מומחיות ושליטה בעולמות הסושיאל, תוך שילוב של יחס אישי והיכרות מעמיקה עם עובדים וארגונים, מה שבהחלט נותן לה את המוניטין שגורם לארגונים רבים להשתמש בשירותיהן.

חברת סיגמא היא חברה המתמחה בתחום הכספים, עם קשרים אישיים ומקצועיים שנבנו לאורך כל הדרך.

מעוניינים להתחיל לעבוד עם חברה כזו? אצלנו בסיגמא נלווה אותכם לאורך כל תהליך הגיוס וגם לאחר השמה מוצלחת, תוך הקפדה על היכרות מקיפה של המועמד והחברה, כך שההתאמה תהיה כמה שיותר מדויקת ותוביל לחיבור ארוך טווח – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קליק לשיתוף המשרה:
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.