אין ספק כי עסקים מצליחים תודות להון האנושי שלהם. בתור מנהלי עסק, אתם רוצים למנף את הצלחת העסק שלכם הלאה ולגייס מנהלים בכירים עליהם תוכלו לסמוך ולהטיל יעדים בידיעה שהם יצליחו לעמוד בהם. כיום השמת בכירים נעשית בהצלחה על ידי חברות השמה. מוזמנים כבר היום לפנות אל חברת השמה ולהוסיף משרות בכירים שאתם רוצים לאייש.

איך להצליח בגיוס מנהלים ובכירים באמצעות חברות השמה

אין ספק כי עסקים מצליחים תודות להון האנושי שלהם. בתור מנהלי עסק, אתם רוצים למנף את הצלחת העסק שלכם הלאה ולגייס מנהלים בכירים עליהם תוכלו לסמוך ולהטיל יעדים בידיעה שהם יצליחו לעמוד בהם. כיום השמת בכירים נעשית בהצלחה על ידי חברות השמה. מוזמנים כבר היום לפנות אל חברת השמה ולהוסיף משרות בכירים שאתם רוצים לאייש. 

אל איזו חברת השמה לפנות?

העסק שלכם מצריך איש ניהול בכיר שיודע את אשר לפניו. אין לכם זמן לתקופות ניסיון ואתם לא מעוניינים לפתוח ימי חשיפה במטרה למצוא את האיש שיתאים לעבוד אצלכם. מה עושים כדי לקצר ולייעל את התהליך? פונים אל חברת השמה. חברת ההשמה אליה אתם פונים צריכה להתאים לאופי העסק שלכם. אם אתם עוסקים בתחום ההייטק, פנו לחברות השמה בעלות משרות בכירים בהייטק. אם אתם צריכים מנהל בכיר בתחום הכספים, פנו אל חברת השמה המתמחה בתחום השמת בכירים בענף הכספים. 

דייקו מה כוללות משרות בכירים מבחינתכם

חשוב שכאשר תגיעו אל חברת ההשמה, תדייקו את הדרישות שלכם. ציינו על מה חשוב לכם שהמועמד יענה. נניח ואתם מחפשים רואה חשבון לניהול הכספים בחברה, חשו שתפנו אל חברת ההשמה ותדייקו לה אילו תכונות אתם מצפים שיהיו לרואה החשבון. אם הוא נדרש גם להתנהל מול לקוחות, הוא צריך להיות גם שירותי ואדיב לדוגמא. וזו רק דוגמא כמובן. 

בוחרים חברה ותיקה בתחום השמת בכירים

לא כל חברת השמה עוסקת בהשמת בכירים. אתם רוצים להגיע את חברת השמה שתביא לכם פתרון לבעיה ותגייס לכם איש מקצוע מתאים לעבודה. לצורך כך חשוב שתפנו על חברה המוכרת בהשמת בכירים דווקא. כי בכיר שמחפש עבודה, לא יפנה אל חברת השמה רגילה... 

פנו אל מי שיש לו מאגר משרות בכירים

ההעדפה צריכה להיות לפנות אל חברות השמה בעלות מאגר מועמדים גדול. כך שלא יעבור זמן רב ותוכלו להתחיל להכשיר את הבכיר לתפקיד המוצע. מבלי לאבד זמן. ככל שיהיו יותר מועמדים, תוכלו יותר לדייק את הבחירה שלכם. הרי כאשר המועמדים מעטים, יש צורך להתפשר על נתונים מסויימים. מה שפחות צריך כשהמבחר הוא גדול.

השקיעו במיונים

לאחר שאתם מקבלים את רשימת המועמדים מחברת ההשמה, התחילו לבדוק את הנתונים של כל אחד מהם. 

מידע אישי

מה כולל הידע שלהם? האם האישיות שלהם תתרום למשרד שלכם מבחינת ערכים? האם הערכים של המועמד בעלי זיקה דומה לערכי העסק?  בדקו עם המועמדים מה הם יודעים על העסק שלכם. האם הם מכירים את החברה שלכם או שהם לא ממש מכירים? זו הזדמנות בשבילכם לבדוק את רמת האמינות של כל אחד מהם. 

פתרון בעיות

שיטה נפוצה היא להציב שאלה המצריכה פתרון בעיה מורכבת לפתח המועמד וכך, הוא נדרש לענות על השאלה ובהתאם לשאלה, ניתן לראות את קווי החשיבה שלו ואת האופן בו הוא פותר בעיות. זה הזדמנות בשבילכם לראות אם הם אימפולסיביים לפתור בעיה לפני שהבינו אותה, או שהם מחפשים פתרון תואם ויעיל. מה סולם העדיפויות שלהם וכו'. 

יכולות אישיותיות

משרות בכירים מצריכות עמידה בנהלים, יכולות תקשורת טובות בין אישיות וכו'. לצורך כך רבים עורכים פגישה עם המועמד עם מספר אנשים. זו הזדמנות לראות עד כמה המועמד מצליח להתמודד עם שיחה רבת משתתפים. האם הוא מצליח לענות לשאלות כולם, האם הוא יודע להקשיב לדברים וכו'.

מוזמנים לפנות כבר עכשיו אל צוות סיגמא השמה- Sigma HR  שיסייע לכם בגיוס העובדים שאתם מחפשים. כי כשרוצים לגייס עובד בכיר, פונים אל המומחים בתחום.

קליק לשיתוף המשרה:
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.