מהפכת הדיגיטל לא פסחה על עולם גיוסי העובדים, ובראש הפלטפורמות האינטרנטיות ניתן למצוא את לינדקדין. אולם, רבים שכבר ביצעו את השינוי האמור, אינם מצליחים לשגשג בפלטפורמת הגיוס המדוברת. איך להשתמש בלינקדין לגיוס עובדים – כל מה שצריך לדעת.

השמת בכירים - דברים שחשוב לדעת!

גיוס עובדים הינו אתגר גדול העומד בפני כל חברה ונכלל כחלק מהפעילות השוטפת שלה.
ההליך בדרך כלל הינו בסיסי והוא כרוך בפרסום מודעות בלוחות דרושים, ראיונות ובחירת העובד המתאים ביותר למשרה.
גיוס של מנהל הינו הליך שונה בתכלית.
לא פשוט למצוא עובד טוב אבל הרבה יותר קשה למצוא מנהל טוב.
מנהל טוב צריך יכולת הבנה ומיומנויות בתחום בו עוסקת החברה אך גם יכולות בין אישיות גבוהות, גמישות במצבים משתנים, יכולת עמידה בלחצים שונים ועוד.
כיוון שהדרישות ממנהל הינן רבות ומגוונות וכך גם למנהל עצמו ישנן צפיות משלו ממקום עבודה, הצעות למשרות ניהול בחירות אינן מופיעות בערוצים הרגילים שבהם נמצאים עובדים.

אז איך מוצאים מנהל?

שוק העבודה בעמדות ניהול בכירות מתנהל באופן שונה לחלוטין משוק העבודה הרגיל וחיפוש מנהל באמצעות לוחות הדרושים לא יניבו את התוצאות הדרושות.
הדרך להגיע אל מנהלים בכירים היא באמצעות מאגרי מידע אקסלוסיביים ויעודיים לחיפוש מהסוג הזה וזהו עולם המבוסס על רשת קשרים הנרקמת במשך זמן רב ובהשקעה מרובה.

מהי החשיבות של רשת קשרים בעת חיפוש מנהל לחברה?

לכך שלוש סיבות:

סיבה ראשונה: מיהו המועמד?

מכיוון שמנהל בכיר נדרש למגוון רחב של מיומנויות שרבות מהן לא יופיעו בקורות החיים שלו, איזה סוג אדם הוא? מהו האופי האישי שלו ומהן השיטות הניהוליות בהן הוא נוקט? מהי הגישה העסקית שלו ומהו החזון שלו לעתיד?
יכולת הבחינה האישית של המועמדים בטרם הראיון הינה קריטית, הן ברמת היכולות האישיות והן ברצונות ובציפיות של אותו אדם.
מהן הצפיות שלו ממקום העבודה ומהם הרצונות שלו מיחסי הניהול?
שאלות אלה ורבות אחרות דורשות מענה כבר בשלב האיתור הראשוני.

סיבה שנייה: מה קורה בחברה עצמה?

בחירת המועמד המתאים מתחילה קודם כל בהיכרות והבנה עמוקה עם החברה עצמה, בחינת הצרכים המדוייקים והציפיות ממנהל, בחינת האופי הניהולי של החברה, בחינת היחסים הקיימים בין העובדים, הבנת הציפיות של הבכירים בחברה שאליהם יהיה כפוף המנהל החדש.
כל אלה ועוד אלמנטים רבים נוספים הינם קריטיים בשלב האיתור הראשוני על מנת למצוא את ההתאמה האופטימלית בין החברה למומעמד.

סיבה שלישית: מה המצב בתחום?

בחירת מנהל קשורה כמובן לרצונות והצרכים הספציפיים של החברה אך אינה יכולה להתעלם ממה שקורה בתחום ולכן מבט רחב וידע מוקדם הוא חשוב מאד לשלב האיתור אך חשוב מאוד גם בשלבים הבאים של בחינת המועמדים ולבסוף בשלב הצעת המשרה והתנאים.
היכרות עם המתרחש בשוק בארץ ובעולם בתחום הניהול הבכיר הינו חשוב ביותר להשלמת תהליך הגיוס!

לסיכום
איתור ובחירת מנהל בכיר הינה משימה הדורשת ראייה רחבה, הן על החברה, הן על המועמד עצמו והן על המצב הכללי בשוק וראייה זו היא המאפשרת את איתור המנהל המושלם בדרך הפשוטה, המהירה והטובה ביותר שתביא לבסוף לפריחה ושגשוג של החברה כולה! 

אנחנו בחברת סיגמא מומחיות ב-השמת בכירים בתחום הכספים! פנו אלינו לפרטים נוספים

קליק לשיתוף המשרה:
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.