מנהלת חשבונות הוא ללא ספק אחד התפקידים החשובים בארגון. מדובר בתפקיד חשוב וחיוני לתפקודה התקין של החברה, ועובדה זו נותנת תוקף לסינון הקפדני שמעסיקים עושים בשלבי הגיוס.

איך תבצעו נכון הליך של גיוס מנהלת חשבונות?

מנהלת חשבונות הוא ללא ספק אחד התפקידים החשובים בארגון. מדובר בתפקיד חשוב וחיוני לתפקודה התקין של החברה, ועובדה זו נותנת תוקף לסינון הקפדני שמעסיקים עושים בשלבי הגיוס.

מנהל חשבונות מיומן יודע להסתכל על ספרי הנהלת החשבונות ועל ידי כך לבחון בצורה מושכלת האם כדאי להגדיל או להקטין את ההוצאות, מה שיכול להציל את העסק מלשלם מיסים עודפים עקב תכנון לא נכון.

אז מהם הקריטריונים שנצטרך לשקול בעת בחירת מנהלת חשבונות?

אמון ואמינות

כסף הוא אחד מהדברים הרגישים ביותר בעסק או בארגון, ולכן חשוב לבחור באדם שיהיה אמין ושקוף לגבי יכולותיו וחסרונותיו, כך שיהיה אפשר לסמוך על כל מילה ופעולה שלו.

עקב רגישות הנושא, האמינות הינה הדבר הראשון שיש לבדוק אצל המועמד - בסופו של דבר, הוא יטפל בנושאים עסקיים בעלי רגישות גבוהה כמו נתוני ההכנסות וההוצאות, ויהיה חשוף גם לסודות ארגוניים.

לפיכך, נושא האמינות הינו חשוב ביותר, ועל פיו יישק דבר.

סדר ודיוק

עבודת הנהלת החשבונות מחייבת התעסקות בפרטים הקטנים ובחישובים המספריים המחושבים ביותר, ולאור העובדה שמוניטין החברה והישרדותה עומדים על הפרק, אסור לאף פרט לחמוק מעינו של מנהל החשבונות, ולהקפיד על הדברים גם על הקטנים ביותר.

שמירת הסדר והדיוק מבטיחה ששום דבר אינו נופל בין הכיסאות, ויש לאבחן את כושר הסדר והדיוק אצל המועמד בחומרה רבה, כי גם הפספוס הקל ביותר עלול לגרום לנזקים.

שליטה באנגלית

לצד האמינות והסדר, השליטה בשפה האנגלית הינה נושא שלא כדאי לוותר עליו. בעידן של היום קיימת גלובליזציה רחבה, ויותר חברות פועלות גם בשוק הבינלאומי - מה שמחייב שליטה בשפה האנגלית.

נושא זה חשוב במיוחד עבור חברות הייטק, אשר עובדות רבות אל מול חברות בעולם, ולכן חשוב לבדוק יכולות מתקדמות מעבר להבנת קרוא וכתוב – אלא גם יכולות ניסוח ועבודה אל מול חוזים, הסכמים וטקסטים מורכבים.

לסיכום

בחירת המועמד המתאים היא נושא מורכב, בטח ובטח שיש המון קריטריונים להתחשב בהם, מלבד אלו הרלוונטיים לגיוס כל עובד בכלל וגיוס מנהל חשבונות בפרט.

אם אתם מעוניינים להעסיק מנהל או מנהלת חשבונות בארגון שלכם, מומלץ לבחור בחברת השמה המתמחה בעולמות הפיננסיים ומחזיקה בניסיון רב בגיוס עובדים מסוג זה.

סיגמא השמה מתמחה בהשמה בתפקידי כספים בכירים בהנהלת חשבונות ואנחנו מאמינים שבהתאמה מושלמת יש שילוב בין מקצועיות לאנושיות, תוך היכרות לעומק. במידה ויש לכם צורך בגיוס, נשמח לעמוד לשירותכם – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קליק לשיתוף המשרה:
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.