חלק בלתי נפרד מכל עסק ומכל חברה הוא העובדים שלה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתחום הפיננסי הנחשב לעולם מורכב, עליו נשען לא פעם גורלו ומצבו של העסק. לכן, חשוב שתפקידים אלו ימולאו על ידי האנשים המתאימים ביותר לתפקיד, מה שמצריך מהם להיות מומחים בתחומם ומכם לבחור בהם בקפידה יתרה.

כל מה שרציתם לדעת על תהליך גיוס עובדים בתחום הפיננסי

חלק בלתי נפרד מכל עסק ומכל חברה הוא העובדים שלה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתחום הפיננסי הנחשב לעולם מורכב, עליו נשען לא פעם גורלו ומצבו של העסק. לכן, חשוב שתפקידים אלו ימולאו על ידי האנשים המתאימים ביותר לתפקיד, מה שמצריך מהם להיות מומחים בתחומם ומכם לבחור בהם בקפידה יתרה.

ניהול נכון של תהליך הגיוס מחייב פרמטרים כגון דיוק המשרה, הרחבה למועמדים הטובים ביותר, סינון יעיל של קורות חיים ורק לאחר מכן לבצע את הריאיון עצמו. אז איך נגייס עובדים נכון? על כך ננסה לענות במאמר הבא.

אפיון ודיוק המשרה

ברגע שמתקבלת החלטה לגיוס עובד, חשוב שתהיה הגדרה מדויקת על התפקיד והמשרה יחד עם התחשבות בצרכי הארגון. צעד זה מעלה את הסיכויים שהעובד שגויס יענה על הציפיות ויוכל לעמוד ביעדים בצורה אפקטיבית יותר.

פרופילי המשרה צריכים להיות כמה שיותר מותאמים לצורכי החברה, וחשוב לזכור שלא מומלץ לפתח ציפיות גבוהות מדי.

בנוסף, יש להגדיר את צרכי הארגון ולהבין אילו מאפיינים צריכים להיות למועמד, ומהם המאפיינים של המנהל הישיר שלו.

זכרו - אין מועמד מושלם שיכול לענות על כל הדרישות שלנו, ולכן חשוב לתעדף את הדרישות ולהבין איזו דרישה הכי חשובה לנו אצל העובד.

אז איך מגייסים?

יש כמה וכמה דרכים שבהן אפשר לגייס עובדים: אחת מהן היא פנייה לחברת השמה,  אשר יכולה למיין את המועמדים לחברה המגייסת בשילוב שיטות וכלים מתקדמים.

הידע, הניסיון והיכולות של אותה חברה מאפשרות לה למיין כמות אדירה של מועמדים ולכן לרוב הן יכולות לאתר מועמדים מתאימים לחברה בזמן קצר יחסית, ואף לעזור לכם באמצעות קשרים ענפים עם חברות אחרות הקשורות לתחום העיסוק שלכם או לצרכים מסוימים הקשורים להליך גיוס.

דרכים נוספות הן פרסום המשרה באינטרנט. הפלטפורמה הפופולארית ביותר לחיפוש עובדים היא לינקדאין, המוכרת בתור תשתית אינטרנטית המאפשרת ניצול של רשת הקשרים שיש לכל אחד. יש לה דמיון ניכר לפייסבוק, אך היא שונה בכך שהיא  משמשת כפלטפורמה עסקית. הניסיון מוכיח כי מדובר בכלי עוצמתי לגיוס עובדים, מכיוון שהוא עוזר לחפש ספקים, נותני שירות ואפילו משרות.

בנוסף, ישנם אתרים ייעודיים וגם קבוצות רבות בפייסבוק – ושווה לבדוק גם אותן ולפרסם באלו שרלוונטיות למטרות וליעדים שלכם.

לסיכום

גם אם אתם מעוניינים למצוא עובד בדחיפות, חשוב להבין את השלבים השונים ואת חשיבותם בכדי שתוכלו לבצע הליך מושכל ובריא שיועיל לעסק בטווח הקצר והארוך ולאתר מועמדים שבאמת יהיו רלוונטיים לדרישות ולתקנים שלכם – והצלחה כזו תועיל לכם רבות.

בין אם בחרתם לגייס דרך הרשת ובין אם בחרתם לגייס בחברת השמה, אנו תמיד נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע את שירותינו או לייעץ לכם – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קליק לשיתוף המשרה:
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.